OhJobs, Jawatan Kosong 2016, Kerja Kosong 2016, Jawatan Kosong Kerajaan 2016, Jawatan Kosong Swasta 2016, Job Vacancy, Kerja Kosong Kerajaan, 2016, Iklan Jawatan Kosong 2016, Jobs in Malaysia 2016, Temuduga Terbuka 2016, Jawatan Kosong Kerajaan Terkini, Download Borang Jawatan Kosong, Kementerian Kesihatan, Majlis Bandaraya, Badan Berkanun, Majlis Perbandaran, Majlis Daerah, Universiti, Kolej, Jobsmalaysia, Kerajaan, Swasta, GLC, Job Vacancies

Job Vacancy at Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ)

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Jawatan Kerja Kosong Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) logo www.ohjob.info januari 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Pegawai Penguatkuasa N41
2. Pembantu Penguatkuasa N17
3. Penolong Pegawai Penguatkuasa N27

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

KUALA TERENGGANU – Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) menyasarkan pengambilan rekrut baharu apabila menawarkan 438 perjawatan melibatkan pelbagai gred pada tahun hadapan.

Timbalan Ketua Pengarah JPJ, Datuk Arifin Che Mat berkata terdapat kira-kira 300 kekosongan jawatan penguatkuasaan yang bermula dengan gred N17 manakala selebihnya melibatkan bukan jawatan penguatkuasaan.

“Sekarang ini, pengambilan sedang dilaksanakan dan pada tahun hadapan, kami yakin jawatan itu dapat dipenuhkan bagi menampung tugas-tugas dalam jabatan ini,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan kenderaan penguatkuasaan Zon Timur, di sini Isnin.

Menurutnya pengambilan rekrut itu adalah perlu bagi menampung keperluan semasa termasuk kekosongan bagi pembukaan beberapa Stesen Penguatkuasaan JPJ baharu di seluruh negara selain di Pusat Transformasi Bandar (UTC) yang memerlukan anggota untuk melaksanakan tugas di kawasan itu.

“Kami tidak wujudkan jawatan. Yang ada kini hanya kekosongan bagi pengisian jawatan, jadi kami akan agihkan pengambilan baharu itu sebaik mungkin bagi memastikan operasi kami tidak terjejas,” katanya dan menambah permohonan boleh dibuat menerusi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA). – BERNAMA

DUE DATE:- 2016


Back To Top